В підшипниковому вузлі використанні підшипники високої якості Луцького підшипникового заводу, який входить в корпорацію SKF, сучасне касетне ущільнення і якісна пластичне мастило, що забезпечує наробіток підшипникових вузлів у 9600 га на агрегаті ДАР-2,4. Демонтаж зношених і установка нових дисків проводиться без розбирання підшипникового вузла.
Диски використовуються великого діаметра (660мм) і їх розташовується менше на метр захвату чим дисків меншого діаметру і це дає можливість виготовити агрегат з меншою матеріалоємністю, зменшується кількість підшипникових вузлів (14 проти 20 (D=560 мм) при ширині захвату 2,5 м ), енергоємність обробітку ґрунту і економиться паливо.
Навісні агрегати забезпечують високу продуктивність на невеликих полях.
(//www.ukrboard.com.ua)
Агрегати використовуються при мінімальному, консервуючому та традиційному обробітку ґрунту.
Агрегати цієї конструкції об’єднали в собі
функції плуга, дискової борони, лущильника і культиватора.
Диски установлені під визначеними експериментально кутами атаки і установки вісі обертання до горизонталі, що забезпечує підрізання нижнього слою пласта ґрунту і це зменшує енергоємність обробітку ґрунту і зношення дисків, забезпечує їх самозаточування і рівномірність глибини обробітку.
Диски закріплені на С подібних ресорах і роблять низькочастотні коливання в трьох площинах, в результаті чого самостійно очищаються від рослинних залишків і ґрунту, добре заглиблюються в грунт і зменшується тертя дисків. Захищають диски і підшипникові опори при шокових навантаженнях.
Диски здійснюють обертальний рух і це зменшує їх тертя по ґрунту що забезпечує економію палива і мінімальний знос дисків в порівнянні з традиційними технологіями обробітку ґрунту.
Диски мають вирізи і виготовляються з внутрішньою заточкою по всьому зовнішньому периметру, що робить ефективною роботу агрегатів на обробітку важких і твердих ґрунтів, в тому числі глинистих чорноземів, подрібненні пожнивних залишків і зменшує тягове зусилля
трактора.