Сарапулова Є.Г.
Психолого-педагогічні основи навчально-виховної діяльності гувернера
Психолого-педагогические основы учебно-воспитательной деятельности гувернера
Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Київ : МАУП, 2003 . 263 с. : рис., табл. Бібліогр. Мягкая обл. Тир. 3 тыс.экз.
Cостояние: хорошее, см. фото, все вышлю.
У монографії подано результати багаторічних наукових досліджень автора маловідомого для нинішньої української педагогіки питання індивідуального гувернерського виховання й навчання дитини в домашніх умовах. Вивчено й узагальнено літературу з питань виникнення і розвитку гувернерства у світі та в Україні зокрема. Проаналізовано архівні матеріали, пов'язані з гувернерс-твом, досліджено сучасний стан та перспективи розвитку гувернерства в Україні та в інших країнах світу.
Визначено й докладно описано етапи розвитку гувернерства на шляхах еволюції людства. Зібрано й опрацьовано наукову інформацію про педагогів, які стали відомі людству як видатні гувернери; визначено мотиви практичної роботи й наукових досліджень у галузі домашнього виховання. Вивчено й проаналізовано гувернерські виховні і навчальні системи.
Для студентів, викладачів і для всіх, хто цікавиться питаннями гувернерського виховання й навчання.
Содержание, разделы:
1, Генезис і розвиток гувернерства.
як системи формування самобутньої особистості.
2, Пріоритетні гувернерські методики.
й теорії виховання дитини в домашніх умовах.
3, Прогресивні підходи в теорії і практиці індивідуального домашнього навчання.
===========
ЗМІСТ
Вступ....... З
Розділ 1. Генезис і розвиток гувернерства
як системи формування самобутньої особистості
1.1. Виникнення і тенденції розвитку гувернерства від найдавніших часів існування людства
до епохи середньовіччя ......6
1.2. Характеристика гувернерства
від Ренесансу до XVIII століття ....20
1.3. Розвиток гувернерства у XIX столітті ....32
1.4. Функціонування гувернерства
у XX — на початку XXI століття ..58
Висновки до розділу ......84
(//www.ukrboard.com.ua)
Розділ 2. Пріоритетні гувернерські методики
й теорії виховання дитини в домашніх умовах
2.1. Реалізація ідеї всебічного розвитку особистості
в гувернерських виховних системах
XVI-XVIII століть...87
2.2 Вирішення проблеми формування особистості
в теорії і практиці домашнього виховання у Європі
в XIX — на початку XX століття...107
2.3. Індивідуальне виховання як керівництво процесом розвитку особистості в Російській Імперії
XIX —початку XX століття....119
2.4. Стратегічні напрями й методики індивідуального виховання у XX — па початку XXI століття.. 136
Висновки до розділу...168 262
Розділ 3. Прогресивні підходи в теорії і практиці індивідуального домашнього навчання
3.1. Суть методик індивідуального навчання
у XVI — XVIII століттях.....172
3.2. Висвітлення методичних підходів навчання в домашніх умовах у працях
провідних європейських педагогів
XIX — початку XX століття....185
3.3. Процес оволодіння знаннями і розумовий розвиток дитини в системі домашнього навчання Російської Імперії
XIX — початку XX століття......198
3.4. Нові індивідуалізовані дидактичні підходи в педагогічній теорії й практиці
XX — початку XXI столітт..218
Висновки до розділу....226
Висновки.....231
Список використаної та рекомендованої літератури....236
263
Оплата и Доставка: При желании купить, прошу читать всё написанное и смотреть фотографии – внимательно.
- За доставку - оплачивает покупатель при получении (по тарифу автоперевозчика предпочитаю «Новой почтой») Если оплата до обеда, отправлю в этот день "Н.П.". Если Укрпочтой, отправка максимум на следующий рабочий день, посылка, Стандарт, услуга доставки оплачивается при получении.
- За
книги - Предоплата полная или частичная, по договорённости, на карту ПриватБанка (не менее суммы двойной доставки).
!_Полностью наложенным платежом не отправляю_!
Извините, но мне нужна уверенность, что ничего не помешает Вам пойти и получить посылку (передумали, нашли дешевле, подарили, деньги закончились..).
Могу дать ссылки где больше фото (если они есть) и с отзывами обо мне.
При покупке Трёх моих (примерно равноценных) лотов: скидка - 5%, от 5-ти лотов, примерно - 10%.++