Тільки у нас ви зможете придбати абсолютно нову техніку білоруської збірки по вигідній ціні! Рострочка до 13 місяців безвідсотково!
Опис Беларус МТЗ 1025 2013
Технічні характеристики
Комфорт: Кондиціонер
Мультимедіа: Магнітола
Рядний дизель з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом.
Модель Д-260.2
Потужність. кВт (к. с.) 96 (130)
Кількість циліндрів, шт 6
Діаметр циліндрів/хід поршня, мм 110/125
Робочий обсяг, л 7, 12
Максимальний крутний момент при 1400 об./хв., Н.м 500
Питома витрата палива при номінальній потужності, г/кВт. рік 226
Коефіцієнт запасу крутного моменту, % 15
Ємність паливних баків, л 140
Трактор МТЗ-1025 Беларус
Призначення трактора МТЗ-1025 Беларус
Трактори МТЗ-1025 Беларус призначені для виконання різних сільськогосподарських робіт з навісними, напівнавісними і причіпними машинами і знаряддями, вантажно-розвантажувальних робіт, робіт на транспорті, приводу стаціонарних сільськогосподарських машин.
Технічні характеристики трактора МТЗ-1025 Беларус
Склад трактора
Трактори МТЗ-1025 Беларус являють собою універсально-просапні трактори тягового класу 1,4. На трактор встановлений двигун Д-245Ѕ3А виробництва ММЗ потужністю (81,0±2,0) кВт, з електронною системою управління. Двигун по викидах шкідливих речовин відповідає екологічним вимогам ІІІА ступеня.
Муфта зчеплення - фрикційна дводискова постійно замкнутого типу з механічним управлінням. Накладки МС – безазбестові.
Коробка передач - механічна синхронізована.
Коробка передач 21x6 з перемиканням 3-х передач без розриву потоку потужності
Задній міст трактора МТЗ-1025 Беларус - з головною передачею, диференціалом і кінцевими передачами. Управління БД – електрогідравлічне.
Передній ведучий міст - з головною передачею, диференціалом, кінцевими передачами (планетарно-циліндричними редукторами).
Привод переднього ведучого моста - вбудований в КП циліндричний редуктор з гидроподжимной муфтою, карданний вал. Керування приводом ПВР – електрогідравлічне.
Гальма робочі – багатодискові, що працюють в масляній ванні («мокрі»), встановлені на валах провідних шестерень бортових передач; стояночныйтормоз – незалежний, з автономним ручним управлінням. Можлива установка гальм сухого тертя.
Привід гальм причепа трактора МТЗ-1025 Беларус – двопровідний пневмопривід, зблокований з керуванням гальмами трактора, або гідравлічний привід, зблокований з керуванням гальмами трактора.
Гідронавісна система трактора МТЗ-1025 Беларус – роздільно-агрегатна з гідропідйомником, з задніми лівими або правими дубльованими висновками гідросистеми – в залежності від типу управління ДПС.
Задній навісний пристрій – НУ-2, з регульованими розкосами; нижні тяги НУ – телескопічні; блокування тяг – зовнішня, з допомогою телескопічних стяжок.
Задній вал відбору потужності (ВОМ) – незалежний, двошвидкісний (540 і 1000 хв-1) та синхронний, напрямок обертання – за годинниковою стрілкою з боку торця хвостовика. Хвостовики ВМО – ВМО 1 (6 або 8 шліц, 540 хв-1), ВМО 2 (21 шліц, 1000 хв-1).
Кабіна трактора МТЗ-1025 Беларус – уніфікована, захисна, що забезпечує безпеку, мікроклімат, шумовиброзащиту. Кабіна обладнана: электростеклоочистителями переднього та заднього скла і омивачем лобового скла, кліматичною установкою або опалювачем кабіни, підресореним сидінням, регульованими по росту і масі оператора.
На кронштейнах передніх ліхтарів встановлені додаткові робочі фари передні. Двері кабіни мають замки, ліва двері з ключами. Праві двері – аварійний вихід. Кабіна відповідає категорії 2 по EN 15695-1:2009.
Основні параметри і характеристики трактора МТЗ-1025 Беларус
Тяговий клас по ГОСТ 27021 - 1,4
Номінальне тягове зусилля, кН - 14
Дизель - Д-245Ѕ3А з турбонаддувом
- кількість і розташування циліндрів чотири, рядне, вертикальне
- робочий об'єм циліндрів, л - 4,75
- потужність, кВт номінальна - 81,0±2,0
- питома витрата палива при експлуатаційній потужності, г/(кВт·год) - 235±12
- номінальний коефіцієнт запасу крутного моменту, % - 25
- максимальний крутний момент, Нм - 430
Потужність на ВВП в режимі ВМО «1000 хв-1», кВт, не менше - 69
Кількість передач:
- переднього ходу - 16
- заднього ходу - 8
(//www.ukrboard.com.ua)
Швидкість (розрахункова) руху трактора на
шинах основній комплектації при номінальній частоті обертання колінчастого вала дизеля, км/год:
Переднього ходу
- найменша робоча - 2,3
- найбільша транспортна - 36,6
Заднього ходу
- найменша - 4,1
- найбільша - 17,2
Експлуатаційна маса трактора МТЗ-1025 Білорус, кг - 4730 ± 100
Розподіл експлуатаційної маси по мостах, кг:
- на передній - 1735 ± 50
- на задній - 2995 ± 50
Припустиме навантаження на мости, кН:
- передні - 38,0
- задній - 53,0
Максимальна маса буксируваного причепа, кг
- без гальм - 2200
- з незалежним гальмом - 3750
- з інерційним гальмом - 3750
- обладнаного гальмівною системою (гальма причепа сблокированы з гальмами трактора) - 18000
Агротехнічний просвіт під рукавами задніх півосей, мм, не менше - 645
Розмір колії на
шинах основній комплектації, мм:
- по передніх
колесах - 1420-2000
- по задніх колесах - 1500-1600, 1800-2100
Найменший радіус повороту по колу середині сліду зовнішнього переднього колеса при мінімальній колії з пригальмовуванням заднього внутрішнього колеса, м - 4,6
База трактора МТЗ-1025 Білорус, мм - 2570±20
Максимальна глибина подоланого броду, м - 0,85
Габаритні розміри трактора МТЗ-1025 Білорус, мм:
- довжина з заднім навісним пристроєм в транспортному положенні - 4600±50
- довжина по зовнішніх діаметрах коліс - 3650±50
- ширина по кінцях півосей задніх коліс - 1970±20
- висота по кабіні - 2820±30
Шини (основна комплектація):
- передні - 360/70R24
- задні - 18.4R34
Електрообладнання трактора МТЗ-1025 Беларус
- номінальна напруга живлення бортової мережі, В - 12
- номінальна напруга пуску, В - 24
Робоче обладнання трактора МТЗ-1025 Беларус
Задній ВОМ
частота обертання хвостовика ВОМ при незалежному приводі, хв-1:
- I швидкість - 540
- II швидкість - 1000
частота обертання хвостовика ВОМ при синхронному приводі, об/м шляху 3,4 для шин 18.4R34
Заднє навісне обладнання трактора МТЗ-1025 Беларус
- вантажопідйомність заднього навісного пристрою на осі підвісу, кг, не менше - 4300
- час підйому заднього навісного пристрою з крайнього нижнього в крайнє верхнє положення з контрольним вантажем на осі підвісу, с, не більше - 6,5