Компанія з продажу торгового обладнання – ПП Корал пропонує:
Вакансія: Офіс менеджер – помічник керівника
Обов'язки:
Уміння працювати з клієнтами
Організація роботи офісу
Організація нарад, переговорів, планування робочого графіка керівників.
Оформлення та ведення архіву.
Доручення керівника
Прийом і розподіл дзвінків
Ведення первинної документації
Складання звітів
Факсимільне повідомлення, e-mail (//www.ukrboard.com.ua)
Знання роботи в Бітрікс вітається
Вимоги:
Особисті якості: товариськість, доброзичливість, вміння знаходити спільну мову з людьми, організованість, пунктуальність, високий рівень культури,
грамотна усна і письмова мова, хороша пам'ять.
Впевнений користувач ПК. Графічні програми і 1С вітаються.
Умови роботи: повний робочий день з 9:00 до 18:00 (понеділок-п'ятниця).
Якщо є бажання вчитися новим професійним граням - навчимо.
Працюючи у нас ви отримаєте навики ведення бізнесу в сучасних умовах.
Словесні ключі, які ведуть до успіху в будь-яких продажах.
Навчіться ефективно працювати з постачальниками європейського рівня.
Опануєте майстерністю продажів.
Було б тільки ваше бажання, ми надаємо майданчик для впровадження продающих скриптів і саморозвитку.