Регіон: вся Україна, Дніпропетровська обл. / Верхньодніпровськ
Оновлено:
ПРИЧІП-ПЛАТФОРМА ВАРЗ-ПМ 2007
Конструкція причепа-платформи ВАРЗ – ПМ 2007 призначена для використання його для перевезення дорожньо-будівельного вантажу в палетах. Вона використовується у зчіпці з автомобільним шасі. Для перевезень вантажів, які не допускають їх багатоярусну установку під час транспортування, є можливість встановлення на причіп БДФ-контейнера. Також на нього можна додатково встановити тент чи причіп – самоскид.
Шасі
• Посилене шасі з двох поздовжніх лонжеронів двотаврового перетину, з'єднаних поперечними балками (для складних дорожніх умов)
• Матеріал виготовлення - високоякісна і високоміцна сталь німецького виробництва OVAKO (стандарт ISO 1 726)
Агрегат осі
• Осьовий агрегат (розрахований на навантаження в 9 тонн) BPW / SAF (Німеччина), барабанні (дискові) гальма. Такі осьові агрегати дозволяють експлуатувати напівпричіп без поломок і простоїв навіть при великих навантаженнях;
• Розмір шин – 385/65 R22.5; (//www.ukrboard.com.ua)
• Кількість запасних коліс – 1.
Гальмівна система
• Гальмівна система KNORR-BREMSE (Німеччина) або WABCO (Німеччина) , яка забезпечує одночасну подачу гальмівного тиску в усі гальмівні камери і допомагає істотно зменшити довжину гальмівного шляху;
• Гальмівна система встановлена у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 13-10.
Електрообладнання
• Електрообладнання від компанії ERMAX (Австрія), яка є одним з лідерів на світовому ринку виробників світлотехніки для автомобілів;
• Шкворінь – 2 дюйма;
• Електрична система 24В. Світлодіодне освітлення збоку 2х7 і 1х15 з контактними роз'ємами, встановлене у відповідність з Правилами ЄЕК ООН R 48-03;
Підлога
• В якості настила для платформи використовується високоміцна сталь товщиною 4 мм або бакелитовая фанера.