Кросівки чоловічі LLOYD (весна, осінь, зима), темнокоричневі, розм. 45-46
Кросівки чоловічі LLOYD. Розмір - 45-46. Сезон - весна, осінь, зима. На шнурівках, колір - темнокоричневий, матеріал - шкіра (виворітка), всередині - тонка шкіра. Не нові, верх - не дуже потертий, шкіра та шнурівки цілі, підошва має потертості (є дрібні пошкодження).
Виробник = Німеччина.
НЕДОЛІКИ:
Правий кросівок - з внутрішньої сторони підошви присутній скол канта довжиною 1 см.
Правий кросівок - з зовнішньої сторони підошва підшита до верху (прошита у майстерні).
Розміри:
Розмір = 45 - 46
Довжина (всередині - устілка) = 30-31 см
Довжина (по підошві) = 33-34 см
Висота = 13 см
(//www.ukrboard.com.ua)
ОПИС = Технічні характеристики = Загальні характеристики
LLOYD (Ллойд) – бренд німецького жіночого та чоловічого взуття.
Історія бренду
взуття LLOYD (Ллойд)
Звернувши свій погляд на продукцію торгової марки LLOYD, можна побачити не просто пересічне взуття, виготовлене на європейській фабриці, а високоякісний, дуже зручної форми продукт, який має до того ж досить стильний і сучасний дизайн. Сьогодні компанія LLOYD готова запропонувати покупцю дуже широкий асортимент: починаючи з класики та закінчуючи святковим взуттям, зробленого з застосуванням самих передових технологій.
У 1888 році Х. Ф. Мейєр заснував у містечку Бремен (Німеччина) взуттєву фабрику, на якій у 20-х роках і з’явилася торговельна марка LLOYD. У 1925 році офіційно реєструється назва бренду і логотипу LLOYD, а вже через два роки ім’я LLOYD бере для себе і компанія.
У 1942 році компанія перекидає всі свої основні виробничі потужності з Бремену в невелике містечко Зулінген, де успішно розташовується й по теперішній час.
У 1968 році на продукції LLOYD вперше з’явилася червона смуга, яка в подальшому стала її фірмовим знаком, вона підкреслює досконалість неперевершеного виконання. Компанія LLOYD стала першим взуттєвим виробником, який почав розміщувати свій товарний знак на продукції.
У 1976 році компанія починає будівництво взуттєвої фабрики на Мальті.
У 1978 році LLOYD отримала найпрестижнішу нагороду Італії – взуттєвий Оскар.
Навесні 1983 року LLOYD починає роботу над створенням спортивного напряму. Це був досить успішний хід і вже сьогодні спортивне взуття LLOYD є невід’ємною частиною бренду. В даний момент просто неможливо уявити асортимент компанії без чітко продуманих спортивних моделей.
У 2000 році після багаторічної співпраці з партнерськими фірмами в Мельбурні відкрито перший фірмовий магазин LLOYD.
У 2004 році на ринку з’являються перші
аксесуари LLOYD.
У 2008 році компанія LLOYD успішно експортує своє взуття більш ніж в 40 країн світу, будучи в деяких з них лідером ринку з продажу ділової взуття преміум-класу. Також до цього часу в компанії налічувалося вже близько 50 фірмових магазинів, розташованих в різних країнах світу. Дані показники свідчать про те, що марка LLOYD має намір продовжувати розвиватися та займатися зміцнюванням вже існуючих позицій.